Pagerinkite savo miegą

sauna

Jei pastaruoju metu jums sunkiai sekasi užmigti, išbandykite šiuos patarimus. Jie padės jums stabilizuoti savo psichologinę pusiausvyrą ir leis lengviau pailsėti. Kaip bebūtų, tikrai ne kiekvienas žmogus pakankamai daug dėmesio skiria savo poilsiui. Tai reiškia, kad daugybė žmonių labai nuvertina tai, kas turi didelės tiesioginės įtakos jų sveikatai ir savijautai. Turėtumėte suprasti, kad jei jūs pakankamai daug laiko neskirsite savo poilsiui, tuomet nukentės jūsų gyvenimas. Todėl jokiu būdu nuo šiol į visą tai nežvelkite pro pirštus, o šiuo naudingus patarimus pritaikykite praktiškai.

  • Jokio kompiuterio ar televizoriaus likus dviem valandoms iki miego. Tai svarbu ne tik todėl, kad televizorius ir kompiuteris labai aktyviai stimuliuoja, tačiau ir dėl jų skleidžiamos šviesos. Mūsų organizmas labai reaguoja į šviesos pokyčius, pagal tai spręsdamas, kada laikas miegoti. Prieš miegą galite paskaityti knygą su šalia stovinčia staline ir neintensyviai šviečiančia lempa.
  • Jokių sunkių fizinių pratimų prieš miegą. Lengvi tempimo pratimai nepakenks, tačiau intensyvios ir sunkios treniruotės padidins jūsų kūno temperatūrą, todėl bus sunkiau užmigti.
  • Nusiprauskite po karštu dušu. Karštas dušas padidins jūsų kūno temperatūrą, tačiau tuomet, kai išlipsite iš vonios, temperatūra labai greitai nukris, o tai padės lengviau ir greičiau užmigti. Be to, vonia padeda efektyviau atsipalaiduoti. Nereikėtų pamiršti kad miegui gali padėti ir karštas gėrimas, pvz., ramunėlių arbata.
  • Miegoti eikite tuo pačiu metu. Žmonės, kurie kenčia nuo nemigos, neretai nusnūsta dienos metu, tačiau tai yra labai didelė klaida. Jei norite ramiai miegoti naktį, kad ir kaip pradžioje bebūtų sunku, turite vengti miego dieną. Tuomet nakties metu miegosite ilgiau ir ramiau.
  • Imkite vertinti gerą miegą. Pastebima, kad didelė dalis žmonių didžiulį dėmesį skiria savo mitybai, fiziniam aktyvumui, pozityviam mąstymui ir energijos didinimui, tačiau visiškai pamiršta apie gero miego naudą mūsų organizmui. Todėl turite suprasti, kad geras miegas yra taip pat svarbus kaip ir subalansuota mityba bei kokybiškos fizinės treniruotės.

Patarimai: eSaunaShop.com